VYJEDNÁVÁNÍ A ARGUMENTACE, TIME MANAGEMENT, MANAGEMENT (ŘÍZENÍ) ZMĚN

03. 06. 2020

Ve dnech 23. – 24. 6. 2020 pořádá Okresní hospodářská komora v Chomutově vzdělávací kurz v rámci projektu Cesta k rozvoji ” VYJEDNÁVÁNÍ A ARGUMENTACE,TIME MANAGEMENT, MANAGEMENT (ŘÍZENÍ) ZMĚN”.

Obsah kurzu:

  • navázání vztahu;
  • konkurence nebo spolupráce,
  • kdy máme výhru v kapse,
  • situace pro spolupráci,
  • uvědomění si slabých a silných stránek,
  • mít slabé stránky pod kontrolou, jak ještě víc posílíme naše silné stránky,
  • důležitost přípravy, příprava znamená variace a improvizace,
  • alternativní scénáře, proč si jich připravit více,
  • řízení procesu vyjednávání,
  • win-win, pro moji pověst k nezaplacení,
  • etika v obchodě,
  • jak zapůsobit,
  • budoucnost patří úspěšným,
  • typy situací (vyjednávacích figur a jak na ně reagovat),
  • typologie,jak jednat s problematickými lidmi,
  • lék na egoismus, agresivitu, lenost, kritiku, perfekcionismus, manipulování, reptání, rýpalství,
  • důležitost kontextu,
  • šest kroků k úspěchu: naslouchat, sympatizovat, neospravedlňovat sebe, dělat si poznámky, domluvit si další postup, domluvený postup dodržovat,
  • jak se bránit vůči běžným trikům,
  • hra na dobrého a zlého – rozkazy versus lživé kompromisy – které nás dostávají do úzkých,výhružky – vsugerování, praktické procvičení daných témat;
  • Osobní cíle, hierarchie hodnot;
  • Společné cíle, hodnoty ve společnosti;
  • Zásady stanovování SMART cílů;
  • Náplně činností – jejich podoba a význam v procesu organizování;
  • Pravomoci a odpovědnosti ;
  • Cíle x priority;
  • Eisenhowerovo okno ;
  • Analýza vlastního ztrátového času při pracovních činnostech; x způsobů jak ušetřit čas
  • Typické situace, kdy potřebujete řídit změnu;
  • Firma připravující sadu organizačních změn;
  • Projektový manažer-změna procesů a přerozdělení práce mezi oddělení;
  • Implementace nových systémů, resp. postupů práce;
  • Stěhování poboček-změny pro zaměstnance;
  • Iniciace a implementace změn v organizaci tak, aby při jejich zavádění byla zajištěna maximální míra podpory;
  • Typické reakce na změnu, jak se na ně připravit, případně jak čelit rezistenci;
  • Umění aplikovat nástroje zajišťující úspěšný průběh;
  • Příprava komunikačního plánu pro zaměstnance i management;
  • Řízení strategických úrovní Change Managementu v organizaci;
  • Kombinace projektové techniky s řízením změn;
  • Řízení týmů při změnách

Více informací na info@ohkcv.cz